Třináctka byla pro náchodský pivovar úspěšná

Přední štít pivovaru PRIMÁTOR

Pro náchodský pivovar PRIMÁTOR nebyla třináctka v letopočtu vůbec nešťastným číslem, spíše naopak. Výstav pivovaru se podařilo oproti předcházejícímu roku zvýšit téměř o 2% na 125.776 hl. Na jaře došlo po dvaceti letech k obnově technologie plnění láhví, zrekonstruoval se čelní pohled a vstup do pivovaru, který konečně získal moderní a reprezentativní vzhled. Přestavbou současně vzniklo nové školicí středisko a rozšířily se skladovací prostory.

Pivovar řídící se heslem „Specialista na speciály“ je opravdu se svými 17 druhy piv pivním specialistou. „Zájem konzumentů experimentujících a objevujících nové chutě a druhy piv neustále roste, zároveň se ale výrazně zvyšuje konkurence na trhu speciálních piv a to včetně boomu restauračních pivovarů. O to více nás tedy těší, že nám výroba speciálních piv neustále stoupá“ komentoval výsledky loňského roku ředitel pivovaru Josef Hlavatý.

Největšího nárůstu prodeje mezi speciály zaznamenal před Vánocemi PRIMÁTOR Weizenbier. Důvodem vysokého zájmu o toto svrchně kvašené pšeničné pivo bylo zřejmě i získání prestižního ocenění „Nejlepší pivo světa“ na World Beer Awards v Londýně. „Prodeje Weizenbieru se za poslední dva měsíce roku zvýšili o více jak 30%“ - dodal ředitel.

Je Vám více než 18 let?
Osobám mladším 18-ti let bude zobrazena stránka s omezeným obsahem. Děkujeme za pochopení.
Pivovar PRIMÁTOR a.s.